Ο Γιώργος Μυλωνάκης βγήκε από τη ΜΕΘ – Το ιατρικό ανακοινωθέν

Intime
|
THESTIVAL TEAM

Βγήκε από τη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος νοσηλευόταν εκεί μετά μετά από ρήξη ανευρύσματος που υπέστη στον εγκέφαλο στις 15 Απριλίου και τη χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε την ίδια μέρα.

Σύμφωνα με τον ιατρικό ανακοινωθέν, η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης.

«Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ κος Γεώργιος Μυλωνάκης, σήμερα 11 Μαϊου 2026 εξήλθε της ΜΕΘ του Νοσοκομείου ΓΝΑ ¨Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ¨, καθώς η κλινική του κατάσταση παρουσιάζει βελτίωση και κρίνεται σκόπιμη η μεταφορά του σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης» αναφέρει το ιατρικό ανακοινωθέν.