Στα χρώματα της ουκρανικής σημαίας το κτίριο του υπουργείου Εξωτερικών για την τέταρτη επέτειο της ρωσικής εισβολής

|
ΜΑΓΔΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Στα χρώματα της ουκρανικής σημαίας φωτίστηκε σήμερα το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών καθώς συμπληρώνονται συμπληρώνονται 4 χρόνια από την επίθεση της Ρωσίας στην Ουκρανία.

«Σήμερα συμπληρώνονται 4 χρόνια από την επίθεση της Ρωσίας στην Ουκρανία, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων» τόνισε σε δήλωσή του υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και σημείωσε: «Είναι σημαντικό σήμερα να ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια στην επιθετικότητα, ενάντια σε κάθε μορφή ρεβιζιονισμού. Να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για την ειρήνη».