Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής πήρε φωτιά στην Πυλαία

φωτογραφία αρχείου
|
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΚΟΛΑΚΟΣ

Πυρκαγιά ξέσπασε σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, που εκτελούσε δρομολόγιο ΟΑΣΘ, στην περιοχή της Πυλαίας, επί της Μαρίνου Αντύπα.

Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 4 οχήματα.

Από την φωτιά δεν κινδύνεψε κανείς ενώ το όχημα κάηκε μερικώς.