Λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής πήρε φωτιά στην Πυλαία

φωτογραφία αρχείου
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΟΚΟΛΑΚΟΣ
Πυρκαγιά ξέσπασε σε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, που εκτελούσε δρομολόγιο ΟΑΣΘ, στην περιοχή της Πυλαίας, επί της Μαρίνου Αντύπα.
Στο σημείο επιχείρησαν 10 πυροσβέστες με 4 οχήματα.
Από την φωτιά δεν κινδύνεψε κανείς ενώ το όχημα κάηκε μερικώς.





