ΤΩΡΑ: Στις φλόγες βαγόνι του ΟΣΕ στη δυτική Θεσσαλονίκη

|
ΜΑΓΔΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Πυρκαγιά είναι σε εξέλιξη αυτή την ώρα σε εγκαταλελειμμένο βαγόνι στην οδό Βίτσι 4 κοντά στην αερογέφυρα Αγίων Πάντων, στη Θεσσαλονίκη.

Η φωτιά ξέσπασε υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί τραυματισμός. 

Επί τόπου έχουν σπεύσει και επιχειρούν 6 Πυροσβέστες με 2 οχήματα.