Θεσσαλονίκη: Υγειονομικοί σε αναστολή πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στον χώρο της παρέλασης (video)

|
ΜΑΓΔΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Μετά το τέλος της στρατιωτικής παρέλασης στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, στη Θεσσαλονίκη, υγειονομικοί σε αναστολή πραγματοποίησαν διαμαρτυρία στον χώρο όπου πραγματοποιήθηκαν οι δηλώσεις των επισήμων.

Τρεις γυναίκες που συμμετείχαν στη διαμαρτυρία κατάφεραν να περάσουν από τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και να πλησιάσουν πολύ κοντά στον χώρο όπου βρισκόταν η πρόεδρος της Δημοκρατίας. Φώναξαν συνθήματα και ζήτησαν να επιστρέψουν στην εργασία τους όσοι ανεμβολίαστοι υγειονομικοί βρίσκονται σε αναστολή.

Δυο ομάδες υγειονομικών παραμένουν μέχρι κι αυτή την ώρα στον χώρο της παρέλασης και φωνάζουν συνθήματα.