Τοξικομανής μαχαίρωσε υπάλληλο του δήμου Αθηναίων

Φωτογραφία: Αρχείο Intime
|
THESTIVAL TEAM

Θύμα επίθεσης από τοξικομανή που τον μαχαίρωσε έπεσε σήμερα το πρωί εργαζόμενος στον δήμο Αθηναίων.

Σύμφωνα με το protothema.gr, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 9 το πρωί στην οδό Τοσίτσα.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο εργαζόμενος στον δήμο Αθηναίων που δέχθηκε την επίθεση, απασχολείται στην υπηρεσία Πρασίνου.

Μετά την επίθεση ο υπάλληλος του δήμου μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Ερυθρός Σταυρός”, στο οποίο μεταβαίνει και ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας.