Κατέληξε 74χρονη από κορωνοϊό στο νοσοκομείο Παπανικολάου

|
THESTIVAL TEAM

Την μάχη με τον κορωνοϊό έχασε 74χρονη που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Παπανικολάου».

Η ηλικιωμένη νοσηλευόταν στην Α’ ΜΕΘ του νοσοκομείου. Είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο από ιδιωτική κλινική και είχε πολλά υποκείμενα νοσήματα.

Στην Α’ ΜΕΘ παραμένουν δύο ασθενείς και συνολικά 46 ασθενείς στην απλή κλινική covid.

O συνολικός αριθμός των νεκρών από τον ιό στη χώρα μας στους 230.

Φωτό: Intime