Γιαννιτσά: 44χρονος κρατούμενος βρέθηκε απαγχονισμένος με σεντόνι

Φωτογραφία αρχείου
|
THESTIVAL TEAM

Τέλος στη ζωή του έδωσε ένας 44χρονος κρατούμενος Γεωργίας στα Γιαννιτσά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα στις 8 το πρωί ο άνδρας βρέθηκε απαγχονισμένος με σεντόνι στο κελί, όπου κρατούνταν.

Ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ και ο άνδρας μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Γιαννιτσών.

Παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Το περιστατικό ερευνά το Τμήμα Ασφάλειας Πέλλας.