Δέσποινα Βανδή: Αποκάλυψε στο αέρα του J2US το πρόβλημα υγείας που την ταλαιπωρεί

|
THESTIVAL TEAM

Με βραχνή φωνή εμφανίστηκε το αποψινό live του J2US, η Δέσποινα Βανδή.

Η τραγουδίστρια κλήθηκε να σχολιάσει πρώτη την Μπάγια Αντωνοπούλου και τον Χρίστο Αντωνιάδη που έκαναν την αρχή στο σόου ερμηνεύοντας το τραγούδι «Με την πρώτη ματιά».

Η Δέσποινα Βανδή πήρε τον λόγο, ωστόσο ήταν σύντομη αφού η φωνή της είναι επιβαρυμένη αφού έχει φαρυγγίτιδα.

«Σήμερα είμαι για ραδιόφωνο, όχι για τον Βοτανικό», είπε η Δέσποινα Βανδή.