Ανθή Βούλγαρη: Στα 38 μου άρχισαν να με ρωτάνε πότε θα κάνω παιδί, άρχισα να στρεσάρομαι

|
THESTIVAL TEAM

Στη μητρότητα αλλά και στην κρητική που δεχόταν από τον περίγυρό της για το γεγονός ότι δεν είχε αποκτήσει παιδί μέχρι και σήμερα αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, η Ανθή Βούλγαρη.

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια βρέθηκε καλεσμένη στο podcast «Ευ Ζην» της Σόφης Πασχάλη.

«Ακούω από όλους αυτό το κατεστημένο, “τώρα που θα γίνεις μαμά ξέχνα τη ζωή σου, ξέχνα τη δουλειά σου, ξέχνα τα χόμπι σου, ξέχνα ότι υπάρχεις γενικά. Εγώ αποφάσισα να μην το ακολουθήσω αυτό. Στα 38 μου άρχισαν να με ρωτάνε πότε θα κάνω παιδί και άρχισα να στρεσάρομαι. Μπήκα στη διαδικασία να σκέφτομαι ότι πρέπει να κάνω παιδί».

«Έβαλα τον εαυτό μου σε ένα στρες χωρίς λόγο. Μπαίνω στη διαδικασία των εξωσωματικών. Όταν άρχισα να απελευθερώνομαι από τις περίεργες σκέψεις ήρθε από μόνο του», εξήγησε η Ανθή Βούλγαρη.