Ανθή Βούλγαρη: Η πρώτη φωτογραφία με τον νεογέννητο γιο της – “Η ημέρα που άλλαξε η ζωή μας”

THESTIVAL TEAM
Το πρώτο της παιδί έφερε στον κόσμο η Ανθή Βούλγαρη, όπως αποκάλυψε το πρωί της Τετάρτης ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA».
Η δημοσιογράφος γέννησε ένα υγιέστατο αγόρι με καισαρική και τόσο η ίδια όσο και ο σύζυγός της, δεν μπορούν να κρύψουν την χαρά τους.
Μάλιστα, η Ανθή Βούλγαρη δημοσίευσε λίγες ώρες μετά τον ερχομό του γιου της μία φωτογραφία του πρίγκιπα της και σημείωσε: «Καλωσόρισες, πρίγκιπάς μας! Μας έχει πάρει ήδη την καρδιά. Σε λατρεύουμε πλασματάκι μου. Σας ευχαριστούμε όλους για τις ευχές σας. 11.03.2025 η ημέρα που άλλαξε η ζωή μας».
Δείτε την φωτογραφία που ανέβασε η Ανθή Βούλγαρη με τον νεογέννητο γιο της:






