Θετική στον κορωνοϊό 40χρονη στην Καβάλα- Είχε ταξιδέψει στην Αλβανία

THESTIVAL TEAM
Θετική στον κορωνοϊό διαγνώστηκε μια 40χρονη γυναίκα από την Αλβανία που κατοικεί στην Καβάλα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Center TV, η ίδια είχε ταξιδέψει στη γείτονα και επέστρεψε πίσω στη χώρα μας. Παρουσίασε χαμηλό πυρετό, έκανε το τεστ για τη COVID-19 και βρέθηκε θετική.
Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, η 40χρονη παραμένει στο σπίτι της σε καθεστώς καραντίνας.





