Το μήνυμα του ελληνικού ΥΠΕΞ για την “μαύρη” επέτειο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο

«Η Ελλάδα υποκλίνεται στη μνήμη των πεσόντων αδελφών και εκφράζει τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη της προς όλους τους Κύπριους και Ελλαδίτες που υπερασπίστηκαν με γενναιότητα τη Μεγαλόνησο», αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Εξωτερικών σχετικά με την επέτειο από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο.
Ακόμη, αναφέρεται ότι η επίλυση του Κυπριακού ζητήματος αποτελεί κορυφαία εθνική προτεραιότητα. Συνεχίζει δε αναφέροντας πως « εργαζόμαστε συστηματικά για τη δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα επιτρέψουν την εξεύρεση δίκαιης, βιώσιμης, λειτουργικής και αμοιβαίως αποδεκτής λύσης.»
Όλη η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ:
«Σήμερα συμπληρώνονται 49 χρόνια από την τουρκική εισβολή της 20ης Ιουλίου 1974, η οποία προκάλεσε τον εδαφικό ακρωτηριασμό της Κύπρου και το συνεχιζόμενο δράμα χιλιάδων αγνοουμένων, εκτοπισμένων και εγκλωβισμένων.
Η Ελλάδα υποκλίνεται στη μνήμη των πεσόντων αδελφών και εκφράζει τον σεβασμό και την ευγνωμοσύνη της προς όλους τους Κύπριους και Ελλαδίτες που υπερασπίστηκαν με γενναιότητα τη Μεγαλόνησο.
Σχεδόν μισό αιώνα μετά, το Κυπριακό εξακολουθεί να παραμένει ένα διεθνές ζήτημα παράνομης εισβολής και κατοχής, κατά παράβαση των θεμελιωδών αρχών του Καταστατικού Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, όπως συμβαίνει και με τη συνεχιζόμενη εδώ και ενάμιση χρόνο ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.





