Στην Ελλάδα με τα χάλκινα μετάλλιά τους οι Κόντου – Φίτσιου και Παπακωνσταντίνου – Γκαϊδατζής

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Τα δύο πληρώματα της ελληνικής κωπηλασίας, Φίτσιου – Κοντού και Γκαϊδατζής – Παπακωνσταντίνου, επέστρεψαν από τη Γαλλία στην Ελλάδα σήμερα το απόγευμα, φορώντας τα χάλκινα μετάλλιά τους.

Υπενθυμίζεται πως τα κορίτσια κατέκτησαν την τρίτη θέση στον τελικό διπλού σκιφ ελαφρών βαρών γυναικών των Ολυμπιακών Αγώνων με έναν απίθανο τερματισμό, ενώ τα αγόρια κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο διπλό σκιφ ελαφρών βαρών, έπειτα από μία φοβερή κούρσα.

Δείτε φωτογραφίες του Intime: