Θεσσαλονίκη: Το Λιμενικό συνέλαβε 22χρονο που δεν είχε δίπλωμα οδήγησης

Φωτογραφία αρχείου
|
THESTIVAL TEAM

Για οδήγηση στερούμενος άδειας ικανότητας, συνελήφθη ένας 22χρονος Έλληνας οδηγός δίκυκλου οχήματος, βραδινές ώρες χθες, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης , από τα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής.

 Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση, επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.