Θεσσαλονίκη: Νέα ληστεία υπό την απειλή μαχαιριού- Μπούκαραν σε βενζινάδικο, άρπαξαν λεφτά και το ‘σκασαν

Φωτογραφία: Pixabay
THESTIVAL TEAM
Νέα ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στη Θεσσαλονίκη.
Διαβάστε επίσης: Θεσσαλονίκη: Ληστεία υπό στην απειλή μαχαιριού σε καφέ – Ο δράστης άρπαξε 80 ευρώ
Περίπου στις 22:00, τρία άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους, μπούκαραν σε πρατήριο υγρών καυσίμων επί της οδού Ρήγα Φεραίου, στις Συκιές.
Στη συνέχεια, απείλησαν με μαχαίρι υπάλληλο του καταστήματος και άρπαξαν άγνωστο χρηματικό ποσό από το ταμείο της επιχείρησης.
Τα άτομα τράπηκαν σε φυγή, με την Ελληνική Αστυνομία να διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό της.





