Θεσσαλονίκη: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Φάρσα αποδείχθηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, στη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα, στις 13:10 άγνωστος τηλεφώνησε στο κέντρο της Άμεσης Δράσης και ανέφερε πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός εντός του κτηρίου.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας και το κτήριο εκκενώθηκε. Επί τόπου μετέβη και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για τον έλεγχο του χώρου.

Κατά τον έλεγχο των Αρχών δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο