Θεσσαλονίκη: Tηλεφώνημα για βόμβα στα ΕΠΑΛ Σταυρούπολης

Φωτογραφία Αρχείου
THESTIVAL TEAM
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Τρίτης στην Ελληνική Αστυνομία μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, στη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, στις 13:10 άγνωστος τηλεφώνησε στο κέντρο της Άμεσης Δράσης και ανέφερε πως έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός εντός του κτηρίου.
Άμεσα στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας και το κτήριο εκκενώθηκε. Επί τόπου μετέβη και κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών για τον έλεγχο του χώρου.





