ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: Ληστεία υπό την απειλή όπλου σε φαρμακείο της Κασσάνδρου

|
THESTIVAL TEAM

Οπλισμένος άντρας εισέβαλε πριν από λίγα λεπτά σε φαρμακείο της οδού Κασσάνδρου. Ο άντρας, απειλώντας τον ιδιοκτήτη, αφαίρεσε το ποσό των 200 ευρώ από το ταμείο. 

Η αστυνομία έσπευσε στην περιοχή για τον εντοπισμό του.

Διενεργούνται έρευνες για τον εντοπισμό και την ταυτοποίησή του.