Συνεργασία υπό “προϋποθέσεις” ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ

|
THESTIVAL TEAM

Σε συνέντευξή του σε διεθνές μέσο ενημέρωσης, o επικεφαλής της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης  λέει ναι…..

με δύο προϋποθέσεις, σε ενδεχόμενη συνεργασία ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ μετά τις εκλογές.

Βάζουμε δύο «κόκκινες γραμμές» στο ενδεχόμενο συνεργασίας, είπε  ο κ. Κουβέλης διευκρινίζοντας, ότι αναφέρεται στην παραμονή της χώρας στο ευρώ και στη σταδιακή αποδέσμευση από το μνημόνιο.

«Κάθε συμφωνία με τον ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να είναι σαφής και γραπτή» συμπλήρωσε.