Συνεργασία υπό “προϋποθέσεις” ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ

THESTIVAL TEAM
Σε συνέντευξή του σε διεθνές μέσο ενημέρωσης, o επικεφαλής της Δημοκρατικής Αριστεράς, Φώτης Κουβέλης λέει ναι…..
με δύο προϋποθέσεις, σε ενδεχόμενη συνεργασία ΔΗΜΑΡ και ΣΥΡΙΖΑ μετά τις εκλογές.
Βάζουμε δύο «κόκκινες γραμμές» στο ενδεχόμενο συνεργασίας, είπε ο κ. Κουβέλης διευκρινίζοντας, ότι αναφέρεται στην παραμονή της χώρας στο ευρώ και στη σταδιακή αποδέσμευση από το μνημόνιο.
«Κάθε συμφωνία με τον ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να είναι σαφής και γραπτή» συμπλήρωσε.





