Θεσσαλονίκη: Απολύμανση στη γειτονιά όπου ζούσε ο 35χρονος που “έφυγε” από κορωνοϊό (VIDEO)

|
THESTIVAL TEAM

Στην απολύμανση της γειτονιάς όπου ζούσε ο 35χρονος, ο οποίος χθες άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο “Άγιος Δημήτριος”, προσβεβλημένος από τον κορωνοϊό, προχώρησε σήμερα το πρωί ο Δήμος Νεάπολης – Συκεών.

Από το πρωί συνεργεία απολυμαίνουν δρόμους, πεζοδρόμια, κάδους στο γύρω τετράγωνο αλλά και την πρόσοψη της πολυκατοικίας στην οδό Ζιάκα, στην οποία ζούσε ο άτυχος άνδρας με την οικογένειά του.

94566006_2822254387892019_6889847087245033472_n.jpg

Στη γειτονιά ζουν αρκετοί ηλικιωμένοι, οι οποίοι μετά το θλιβερό γεγονός, εξέφρασαν την ανησυχία τους και έτσι από νωρίς το πρωί διενεργούνται απολυμάνσεις.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, “λόγω του θλιβερού χθεσινού γεγονότος, αλλάξαμε τον προγραμματισμό και προκρίναμε αυτή τη γειτονιά, τη συγκεκριμένη οδό, τους κάθετους άξονες”.

apolymansi.jpg

Ο κ. Δανιηλίδης εξέφρασε τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια του 35χρονου και τόνισε πως ο δήμος θα σταθεί στο πλευρό της.

apolymansi2.jpg

Σημειώνεται πως τα συνεργεία θα προχωρήσουν και στην απολύμανση της πολυκατοικίας στην οποία διέμενε ο άτυχος άνδρας.

94027431_2877737245629376_4164726956824199168_n.jpg