Κορωνοϊός: Βγαίνει από το “βαθύ κόκκινο” η Χαλκιδική

Φωτογραφία: Intime
THESTIVAL TEAM
Τις περιοχές οι οποίες βγαίνουν από το επίπεδο πολύ αυξημένου κινδύνου (βαθύ κόκκινο) και μπαίνουν στο κόκκινο, ανακοίνωσε κατά τη σημερινή ενημέρωση ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς.
Όπως είπε, από το βαθύ κόκκινο βγαίνει η Περιφερειακή Ενότητα Χαλκιδικής, στην οποία καταγράφεται μείωση των ενεργών κρουσμάτων κατά 69,44%.
Στο “κόκκινό”, από το “βαθύ κόκκινο”, εντάσσονται επίσης ο Δήμος Συντικής του νομού Σερρών, ο δήμος Πέλλας, ο δήμος Έδεσσας και ο δήμος Αλμωπίας.
Η αλλαγή επιπέδου στις παραπάνω περιοχές θα ισχύσει από το πρωί της Δευτέρας.





