Καβάλα: Κρουαζιερόπλοιο-γίγας 224 μέτρων με 700 επιβάτες έδεσε στο λιμάνι (video)

|
THESTIVAL TEAM

Το νεότευκτο κρουαζιερόπλοιο «SEVEN SEAS GRANDEUR» πλέει στο Αιγαίο Πέλαγος και από το πρωί βρίσκεται στο λιμάνι της Καβάλας.

Ο πλωτός γίγαντας των 224 μέτρων δίνει το στίγμα για την τουριστική περίοδο που ξεκινά όπως αναφέρει η δημοσιογράφος της ΕΡΤ Τασούλα Κρητικού.

Η άφιξη του σηματοδοτείται την έναρξη του τουρισμού της νέας σεζόν και η Καβάλα σταδιακά εξελίσσεται σε περιζήτητο τουριστικό προορισμό.

Η αύξηση της κρουαζιέρας είναι ραγδαία λέει ο κ. Αγγελίδης. Παλαιότερα έδεναν περίπου τρία με πέντε κρουαζιερόπλοια τον χρόνο. Τα τελευταία χρόνια οι αφίξεις είναι πάνω από 30 ενώ για φέτος έχουν προγραμματιστεί 45 έως το φθινόπωρο.