Λευτέρης Αυγενάκης: Διαγράφεται από τη ΝΔ μετά την χειροδικία σε υπάλληλο του αεροδρομίου

|
THESTIVAL TEAM

Τη διαγραφή του πρώην υπουργού και νυν βουλευτή Λευτέρη Αυγενάκη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας ζήτησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, για την επίθεση του κ. Αυγενάκη σε υπάλληλο του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Σύμφωνα με πηγές της ΝΔ «Ο Πρωθυπουργός παρέπεμψε τον κ. Αυγενάκη στην επιτροπή δεοντολογίας της ΝΔ με αίτημα τη διαγραφή του. Μετά την προβλεπόμενη παροχή εξηγήσεων η επιτροπή θα επικυρώσει την ανωτέρω εισήγηση».

Η διαγραφή από τη ΝΔ ήρθε μετά την καταγγελία αλλά και το βίντεο που δείχνει τον Λευτέρη Αυγενάκη να χειροδικεί και να υβρίζει υπάλληλο του αεροδρομίου. Κλήθηκε για εξηγήσεις από τον γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ Σταύρο Καλαφάτη και 15 λεπτά σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr αναχώρησε εκνευρισμένος. Είχε επίσης κληθεί να δώσει εξηγήσεις και τηλεφωνικά στον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα και μετά την συνάντηση με τον κ. Καλαφάτη συναντήθηκε και με τον κ. Τασούλα και αποχώρησε εκνευρισμένος από τη Βουλή. 

Το βίντεο από τη στιγμή της επίθεσης:

Νωρίτερα ο κ. Αυγενάκης σε ανάρτησή του αλλά και σε πολλές τηλεοπτικές του παρεμβάσεις ζήτησε μεν συγγνώμη αλλά δεν παραδέχθηκε την βιαιοπραγία ενώ είχε αρνηθεί να παραιτηθεί. Ωστόσο, η διαγραφή του ήταν μονόδρομος μετά από αυτή την συμπεριφορά.

Η ανάρτηση του Λευτέρη Αυγενάκη:

Η ανάρτηση

«Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητώ συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθειά μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην twitter) Λευτέρης Αυγενάκης, σχετικά με το «λεκτικό» όπως το χαρακτηρίζει, περιστατικό στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Εκφράζει μάλιστα την έκπληξή του «από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου». Σύμφωνα με τον κ. Αυγενάκη, «Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας, καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φυσούνα επιβίβαση». Όπως αναφέρει ο κ. Αυγενάκης, (ο υπάλληλος) «αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλ από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος. Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο».

Διαβάστε μας στο Google News Ακολουθήστε το Thestival στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον κόσμο.