Κυριάκος Μητσοτάκης: Η ΕΛΑΣ θα έχει την ευθύνη ελέγχου στην είσοδο των οπαδών στα γήπεδα

Φωτογραφία: Intime
|
THESTIVAL TEAM

Αρμοδιότητα της Ελληνικής Αστυνομίας θα αποτελούν πλέον οι υπηρεσίας ασφάλειας στα γήπεδα της χώρας, όπως ανακοίνωσε από το Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Η αστυνομία θα έχει ουσιαστικό έλεγχο στις θύρες εκείνων των φιλάθλων που μας έχουν δημιουργήσει πρόβλημα στο παρελθόν. Αυτό σημαίνει πως η αρμοδιότητα μεταπίπτει από τις υπηρεσίες ασφάλειας των ομάδων στην ΕΛ.ΑΣ. που θα έχει την ευθύνη να κάνει τέτοιους ελέγχους όποτε το κρίνει απαραίτητο. Τονίζω ότι σε αυτό συμφώνησαν και οι 4 ΠΑΕ», συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης.