Γκιουλέκας: Ανάπτυξη, μεγάλα έργα και ευημερία για Μακεδονία και Θράκη

Intime
|
THESTIVAL TEAM

Στο μήνυμά του ενόψει της έλευσης του νέου έτους, ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Κώστας Γκιουλέκας, προχωρά σε έναν σύντομο απολογισμό της χρονιάς που ολοκληρώνεται, αλλά και σε μια σαφή στοχοθεσία για το 2026, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας και στην υλοποίηση κρίσιμων έργων υποδομής.

Όπως επισημαίνει, το 2025, παρά τις δυσκολίες που προκάλεσαν οι δύο μεγάλες πολεμικές συρράξεις στην ευρύτερη περιοχή, κλείνει με θετικό πρόσημο για τη Θεσσαλονίκη, τη Μακεδονία και τη Θράκη. Σύμφωνα με τον υφυπουργό, βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικά έργα, τα οποία δημιουργούν τις βάσεις για αναπτυξιακή προοπτική και ενίσχυση της τοπικής οικονομίας σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα.

Αναφερόμενος στο 2026, ο κ. Γκιουλέκας το χαρακτηρίζει ως μια εξίσου κρίσιμη χρονιά, καθώς αναμένεται να προχωρήσουν ή να ολοκληρωθούν μεγάλα προγράμματα που στηρίζει η κυβέρνηση. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν η ολοκλήρωση της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, η ανάπλαση της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, η ανάπτυξη του Τεχνολογικού Πάρκου 4ης γενιάς Thess INTEC, καθώς και η αναβάθμιση της Εγνατίας Οδού μετά την παραχώρησή της.

Παράλληλα, υπογραμμίζει τον ρόλο του Υπουργείου Εσωτερικών – Μακεδονίας και Θράκης, ως του μοναδικού κυβερνητικού φορέα με έδρα στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας ότι και το 2026 θα συνεχίσει να εργάζεται με οργανωμένες δράσεις και στοχευμένες πρωτοβουλίες. Ιδιαίτερη αναφορά κάνει στις περιοδείες σε όλους τους νομούς της Μακεδονίας και της Θράκης, αλλά και στις πρωτεύουσες των γειτονικών βαλκανικών χωρών, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την τόνωση των εμπορικών και επενδυτικών συνεργασιών.

Κλείνοντας το μήνυμά του, ο υφυπουργός Εσωτερικών απευθύνει θερμές ευχές στους πολίτες της Μακεδονίας και της Θράκης, ευχόμενος υγεία και ευτυχία για το νέο έτος, εκφράζοντας την αισιοδοξία του ότι το 2026 θα φέρει ό,τι καλύτερο τόσο για την περιοχή όσο και για τη χώρα συνολικά.