Ελληνική Λύση: Όταν είσαι υπουργός και θύμα υποκλοπής από το Μαξίμου, αλλά δεν κατέθεσες μήνυση, τότε καλύτερα να σιωπάς

Intime
THESTIVAL TEAM
Νέα επίθεση στην κυβέρνηση για την υπόθεση των υποκλοπών εξαπολύει η Ελληνική Λύση.
«Όταν είσαι υπουργός και παράλληλα θύμα υποκλοπής από το Μέγαρο Μαξίμου, αλλά δεν είχες το θάρρος να καταθέσεις μήνυση, τότε καλύτερα σήμερα να σιωπάς, αφού έτσι κι αλλιώς σώπασες εμπρός στο έγκλημα», αναφέρει η Ελληνική Λύση, σε σημερινή ανακοίνωσή της.





