Ελ. Ράπτη: Σημαντική προσπάθεια τουριστικής προβολής και ανάπτυξης στη Δράμα

Η υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη, υποδέχτηκε στο γραφείο της, στο Υπουργείο Τουρισμού, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας και Γενικό Γραμματέα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Άγγελο Καλλία, καθώς και τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού Δράμας Γιάννη Γεωργιάδη.
Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι δυνατότητες ανάδειξης των ειδικών μορφών τουρισμού στην πόλη της Δράμας, που αποτελούν και αρμοδιότητα της υφυπουργού Τουρισμού Έλενας Ράπτη.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκε και η φετινή διοργάνωση του Γαστρονομικού Φεστιβάλ Δράμας, που προσελκύει επισκέπτες από διάφορες περιοχές, ως μία ακόμη πρωτοβουλία για την περαιτέρω εξωστρέφεια, προβολή και ανάδειξη της πόλης.
Όπως ανέφερε η κα Έλενα Ράπτη: «Στη Δράμα, γίνεται μια σημαντική προσπάθεια τουριστικής προβολής και ανάπτυξης, όπως μάρτυρα και η -για πρώτη φορά- σύσταση Αντιδημαρχίας Τουρισμού.
Μια πόλη, με πλούσια φυσική ομορφιά και πλήθος εκδηλώσεων τουριστικού ενδιαφέροντος, τις οποίες, ως Υπουργείο Τουρισμού, είμαστε «εδώ» για να στηρίξουμε».





