Άγριος καβγάς μεταξύ Γαϊτάνη και Αντώναρου: “Νεόκοπε Συριζαίε” – “Θα ντρεπόμουν να είμαι πλάι σε χουντόμουτρα” (video)

|
THESTIVAL TEAM

Άγριος καβγάς ξέσπασε μεταξύ του Ευάγγελου Αντώναρου και του Τάσου Γαϊτάνη στον «αέρα» της εκπομπής “Casus Belli” με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο, στο Attica tv.

Αφορμή στάθηκε η συζήτηση για την ψηφιακή κάρτα, όταν ο κ. Αντώναρος ρώτησε τον κ. Γαϊτάνη «πόσα κόστισε το ψηφιακό αυτό μέτρο», με τον υποψήφιο βουλευτή της ΝΔ να του απαντά «μπορώ να σας πω, πόσα κόστισαν αυτά που έχετε προτείνει».

Η συζήτηση δεν άργησε να παρεκτραπεί, όταν ο κ. Αντώναρος είπε στον κ. Γαϊτάνη ότι «ψεύδεται όπως ψεύδεται ο πρωθυπουργός του».

«Εσείς λέτε ότι ψεύδομαι, εσείς ο νεόκοπος Συριζαίος, εγώ είμαι από μικρός στη Νέα Δημοκρατία. Είμαι υπερήφανος για την παράταξή μου», είπε από την πλευρά του ο Γαϊτάνης.

Η ένταση και οι χαρακτηρισμοί μεταξύ των δυο συνεχίστηκαν και στη συνέχεια της εκπομπής, ενώ ο κ. Αντώναρος ανέβασε τους τόνους, όταν ο κ. Γαϊτάνης του είπε: «Ότι εκτίθεται που τον αποκαλεί ψεύτη, αντί να δικαιολογήσει την κωλοτούμπα του», με τον κ. Αντώναρο να του απαντάει: «Εγώ θα ντρεπόμουνα να καθίσω πλάι σε χουντόμουτρα στη ΝΔ, στον Άδωνι τον Βορίδη και τον Πλεύρη».

Δείτε το βίντεο: