Άγριος καβγάς μεταξύ Γαϊτάνη και Αντώναρου: “Νεόκοπε Συριζαίε” – “Θα ντρεπόμουν να είμαι πλάι σε χουντόμουτρα” (video)

Άγριος καβγάς ξέσπασε μεταξύ του Ευάγγελου Αντώναρου και του Τάσου Γαϊτάνη στον «αέρα» της εκπομπής “Casus Belli” με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο, στο Attica tv.
Αφορμή στάθηκε η συζήτηση για την ψηφιακή κάρτα, όταν ο κ. Αντώναρος ρώτησε τον κ. Γαϊτάνη «πόσα κόστισε το ψηφιακό αυτό μέτρο», με τον υποψήφιο βουλευτή της ΝΔ να του απαντά «μπορώ να σας πω, πόσα κόστισαν αυτά που έχετε προτείνει».
Η συζήτηση δεν άργησε να παρεκτραπεί, όταν ο κ. Αντώναρος είπε στον κ. Γαϊτάνη ότι «ψεύδεται όπως ψεύδεται ο πρωθυπουργός του».
«Εσείς λέτε ότι ψεύδομαι, εσείς ο νεόκοπος Συριζαίος, εγώ είμαι από μικρός στη Νέα Δημοκρατία. Είμαι υπερήφανος για την παράταξή μου», είπε από την πλευρά του ο Γαϊτάνης.
Η ένταση και οι χαρακτηρισμοί μεταξύ των δυο συνεχίστηκαν και στη συνέχεια της εκπομπής, ενώ ο κ. Αντώναρος ανέβασε τους τόνους, όταν ο κ. Γαϊτάνης του είπε: «Ότι εκτίθεται που τον αποκαλεί ψεύτη, αντί να δικαιολογήσει την κωλοτούμπα του», με τον κ. Αντώναρο να του απαντάει: «Εγώ θα ντρεπόμουνα να καθίσω πλάι σε χουντόμουτρα στη ΝΔ, στον Άδωνι τον Βορίδη και τον Πλεύρη».
Δείτε το βίντεο:





