ΒΙΝΤΕΟ: Όταν ο Άδωνις έλεγε “ναρκομανείς” όσους έλεγαν ότι θα πάει στη ΝΔ!

|
THESTIVAL TEAM

«Είναι δυνατόν να λέει κάποιος σοβαρά ότι εγώ προτίθεμαι να φύγω από το ΛΑΟΣ για να…

πάω στη Νέα Δημοκρατία;». Αυτό έλεγε μέσα από την εκπομπή του στο ΤΗΛΕΑΣΤΥ ο Άδωνις Γεωργιάδης στις 17-12-09, όταν είχαν κυκλοφορήσει φήμες ότι ετοιμάζεται να αποχωρήσει από το ΛΑΟΣ για να ενταχθεί στην Νέα Δημοκρατία.Αναρωτιόταν μάλιστα αν οι άνθρωποι που έγραφαν τα παραπάνω είναι «παρανοϊκοί ή ναρκομανείς».

«Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός πάει από το καλό στο καλύτερο. ΚΑΝΕΝΑΣ βουλευτής δεν θα πάει στη Νέα Δημοκρατία. Πάρτε το είδηση. ΚΑΝΕΝΑΣ!» φώναζε ο κ. Γεωργιάδης.

Σήμερα το πρωί Μάκης Βορίδης και Άδωνις Γεωργιάδης προσχώρησαν στη Νέα Δημοκρατία, με την οποία θα κατέλθουν ως υποψήφιοι στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.

Δείτε το βίντεο:

{youtube}mdUExGdEMIo{/youtube}