Ο Πανίκας ήρθε, η Θεοδώρα έφυγε,,,

Ψήλωσε δέκα πόντος ο Πανίκας μετά την αποθεωτική υποδοχή που του επεφύλαξαν χτες οι κάτοικοι της Νάουσας. Ο Περιφερειάρχης της καρδιάς μας άφησε τη Θεσσαλονίκη που τον πληγώνει και επισκέφτηκε την Νάουσα, με αφορμή…
τις εκδηλώσεις για την 189η επέτειο του ολοκαυτώματος. “Παναγιώτη εμείς εσένα εμπιστευόμαστε. Να φύγουν τα λαμόγια” του είπε ένας απο τους παρευρισκόμενους, “Παναγιώτη εμείς δεν τρώμε κουτόχορτο. Ξέρουμε ποιός είσαι και για αυτό προχώρα μπροστά” συμπλήρωσε άλλος. Πολλοί Ναουσαίοι έσπευσαν να του σφίξουν το χέρι, ενώ άλλοι τον προέτρεψαν να συνεχίσει να μιλάει για τη Μακεδονία.
Αντίθετα με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, η υφυπουργός Εσωτερικών Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία επρόκειτο να εκπροσωπήσει την κυβέρνηση, ανέβαλε την επίσκεψη. Ποιός ξέρει τι έβαλε τι φοβήθηκε…





