Ματίνα Νικολάου: Έχει τελειώσει η Βάνια

|
THESTIVAL TEAM

Η Ματίνα Νικολάου μιλώντας στο «Πρωινό ΣουΣου», απάντησε για το φινάλε του «Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα»…


«Έχει τελειώσει η Βάνια, αυτή ήταν η εξέλιξη, να τελειώσει. Κάποια στιγμή θα τέλειωνε και όλα καλά, την έχω μέσα στην καρδιά μου. Κάθε τέλος έχει μια στεναχώρια, αλλά σημασία έχει να κοιτάμε μπροστά και όλα από εδώ και πέρα να είναι τέλεια. Ο Νίκος είναι καλά!»
, είπε η Ματίνα Νικολάου.