Master Chef: Οι δύο πρώτοι παίκτες που αποχώρησαν και η ανακοίνωση του Λεωνίδα Κουτσόπουλου

|
THESTIVAL TEAM

Οι πρώτες αποχωρήσεις από το Master Chef είναι γεγονός, με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο να απευθύνει ένα σαφές μήνυμα προς τους διαγωνιζόμενους.

Στο επεισόδιο που προβλήθηκε τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου, ο Κωνσταντίνος Γαρυφάλλου, η Ιωάννα, ο Αντώνης και ο Αλέξανδρος ήταν οι τέσσερις παίκτες που είχαν τη χαμηλότερη επίδοση στη δοκιμασία μαγειρικής.

Στη συνέχεια, ο Πάνος Ιωαννίδης τους κάλεσε μπροστά στους κριτές, ενώ τον λόγο πήρε ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.

«Φέτος είναι το δέκατο Master Chef, το επετειακό, το πιο δύσκολο. Το χαρακτηρίζουμε και θα διαπιστώσετε και στην πράξη ότι θα είναι το πιο δύσκολο. Κάνω αυτή την εισαγωγή για να τονίσω πως κάθε πιάτο, κάθε προσπάθεια, κάθε υλικό που καλείστε να διαχειριστείτε, θα πρέπει να το κάνετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Μία καλή προσπάθεια μπορεί να σας δώσει πλεονεκτήματα και να σας πάει ένα βήμα παρά πέρα, αλλά μια αδύναμη προσπάθεια, μία κακή ημέρα, μπορεί δυστυχώς να σας κοστίσει τη θέση σας στον διαγωνισμό», είπε στους συμμετέχοντες ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος.

Έπειτα, ανακοινώθηκαν τα δύο ονόματα των παικτών που αποχώρησαν. Ο Αλέξανδρος και ο Κωνσταντίνος Γαρυφάλλου ήταν οι πρώτοι που είδαν την πόρτα της εξόδου, ολοκληρώνοντας τη διαδρομή τους στο Master Chef.

Δείτε το βίντεο