Η Ανθή Βούλγαρη επέστρεψε στο “Κοινωνία ώρα Mega”: Το πρωινό ξύπνημα δεν μας κάνει και πολύ καλό

THESTIVAL TEAM
Η Ανθή Βούλγαρη επέστρεψε κανονικά το πρωί της Τετάρτης (7/1) στην εκπομπή «Κοινωνία ώρα Mega», μετά από δύο μέρες απουσίας.
Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια είχε πάρει δύο μέρες άδεια (Δευτέρα και Τρίτη) τις οποίες «κόλλησε» στο σαββατοκύριακο και στις αργίες της προηγούμενης εβδομάδας και σήμερα επανήλθε στα τηλεοπτικά της καθήκοντα.
«Παρακαλώ, κοντινό στο πρόσωπο να δείτε τι… φράπα έκανε! Έξι μέρες τώρα, φράπα», είπε αστειευόμενος ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος.
«Όταν σας λέω εγώ ότι το πρωινό ξύπνημα δεν μας κάνει και πολύ καλό», πρόσθεσε η Ανθή Βούλγαρη.





