Ευρυδίκη Παπαδοπούλου για Βρισηίδα: Δεν θέλει πλέον ούτε την καλημέρα μου

|
ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου, ήταν καλεσμένη στο “Πρωινό μας” και μεταξύ άλλων, απάντησε για τη Βρισηίδα Ανδριώτου.

“Όχι, δεν έχω μιλήσει με τη Βρισηίδα. Μου είχε στείλει την Τετάρτη ότι θέλει να βρεθούμε μόλις γυρίσω και την Παρασκευή μου έγραφε ότι “δεν θέλω ούτε την καλημέρα σου” και διάφορα άλλα. Την πήρα τηλέφωνο, δεν το σήκωσε. Της έστειλα μήνυμα, δεν έχει παραδοθεί”, είπε αρχικά η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου.

Η Ευρυδίκη Παπαδοπούλου είπε στη συνέχεια: “Πραγματικά έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ. Θα ήθελα η Βρισηίδα να μου δώσει την ευκαιρία να έχουμε μια συζήτηση γιατί έχουμε περάσει πολλά μαζί. Οφείλει να με ακούσει”.