Eurovision 2025: Σάρωσε σε τηλεθέαση ο Α’ Ημιτελικός που δεν διαγωνιζόταν η Ελλάδα

Με τον πρώτο της ημιτελικό ήρθε η Eurovision 2025 στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και η τηλεθέαση ήρθε, λίγες ώρες μετά το πέρας της μετάδοσης, να δείξει το ενδιαφέρον του κοινού σ’ αυτήν. Όπως είδαμε, δε, από τη βραδιά δεν κατόρθωσε να πάρει το εισιτήριο της πρόκρισης για τον μεγάλο τελικό η κυπριακή αποστολή.
O Theo Evan μπορεί να πραγματοποίησε μια καθ’ όλα άρτια σκηνική εμφάνιση, όμως, το τηλεοπτικό κοινό του μουσικού ευρωπαϊκού διαγωνισμού δεν του έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης ώστε να εμφανιστεί για μια ακόμα φορά στη σκηνή το προσεχές Σάββατο.
Τι τηλεθέαση σημείωσε, ωστόσο, ο πρώτος ημιτελικός της Eurovision 2025 που προβλήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο πρόγραμμα της ΕΡΤ;
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η προσπάθεια της Κύπρου καθώς και η επιστροφή της Μαρίνας Σάττι στη σκηνή της Eurovision 2025 για το μικρό αφιέρωμα στη Σελίν Ντιόν δημιούργησαν εντυπωσιακό ενδιαφέρον στο τηλεοπτικό κοινό μιας και για πολλά χρόνια είχαμε να δούμε τόσο υψηλά ποσοστά σε ημιτελικό και δη στον οποίο δεν συμμετείχε η Ελλάδα.
Ειδικότερα, ο πρώτος ημιτελικός της Eurovision 2025 σημείωσε ποσοστό 25,1% στο δυναμικό κοινό και 19,6% στο γενικό σύνολο. Αξίζει να σημειωθεί πως τα υψηλότερα τέταρτα ήταν, εύλογα, τα δυο τελευταία όπου και το τηλεοπτικό κοινό περίμενε να μάθει τα αποτελέσματα. Εκεί η τηλεθέαση έφτασε 32,6% στο δυναμικό κοινό και στο 27,7% στο γενικό σύνολο.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Eurovision Α’ ημιτελικός – 25.1%
Άγιος Έρωτας – 15.1%
Έχω Παιδιά – 12.2%
Τιμωρός – 12.1%
Grand Hotel – 12.1%
MasterChef – 9.9%
Γη της Ελιάς – 10.2%
Eurovision Night – 8.6%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 7.1%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Άγιος Έρωτας – 19.9%
Eurovision Α’ ημιτελικός – 19.6%
Grand Hotel – 18.5%
Γη της Ελιάς – 15.9%
Τιμωρός – 14%
Έχω Παιδιά – 9,1%
MasterChef – 9%
Παιχνίδια Εκδίκησης – 8.9%
Eurovision Night – 6.8%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Πηγή: zappit.gr