Ανθή Βούλγαρη: “Ήρθα μετά βίας! Ξύπνησε το μωρό μου μέσα στη νύχτα και μετά ήμουν ξενυχτισμένη”

|
THESTIVAL TEAM

Τις δυσκολίες που αντιμετώπισε το πρωί της Πέμπτης (3/7) για να έρθει στο πλατό, εξαιτίας του γιου της αποκάλυψε η Ανθή Βούλγαρη στην προτελευταία εκπομπή για τη φετινή σεζόν.

«Αύριο πρώτα ο Θεός, γιατί σήμερα ήρθα μετά βίας! Ξύπνησε το μωρό μου μέσα στη νύχτα και μετά ήμουν ξενυχτισμένη. Άστα, με δυσκολία ήρθα. Αύριο αν δεν είμαι ξενυχτισμένη, πρώτα ο Θεός θα είμαι εδώ» αποκάλυψε η Ανθή Βούλγαρη.

Αύριο Παρασκευή 4 Ιουλίου, η «Κοινωνία ώρα Mega» θα ρίξει αυλαία για την φετινή τηλεοπτική σεζόν.