Ανθή Βούλγαρη για Στέφανο Κασσελάκη: Με έφτυσε, περίμενα όλη μέρα πάνω από το κινητό

|
THESTIVAL TEAM

Η Ανθή Βούλγαρη μέσα από την Κοινωνία Ώρα Mega, εξέφρασε το παράπονό της προς τον Στέφανο Κασσελάκη.

Όπως είπε η δημοσιογράφος:

«Με έχει στεναχωρήσει ο κ. Κασσελάκης. Είμαι πάρα πολύ στεναχωρημένη. Τον πήρα τηλέφωνο, το κλείνει και μου στέλνει ένα μήνυμα «Can I call you back?» και του γράφω «Of course. Είμαι η Ανθή Βούλγαρη από το Mega».

«Περίμενα όλη ημέρα πάνω από το κινητό, τίποτα. Πουθενά ο Στέφανος Κασσελάκης, με έφτυσε. Αυτό ακριβώς έγινε. Πότε θα με πάρει;», είπε η Ανθή Βούλγαρη.