Ανθή Βούλγαρη: Εκτός εκπομπής η παρουσιάστρια λόγω κορωνοϊού

THESTIVAL TEAM
Εκτός εκπομπής βρέθηκε σήμερα η Ανθή Βούλγαρη. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια νοσεί από κορωνοϊό, όπως μάς αποκάλυψε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος, και θα απουσιάσει για όσες μέρες χρειαστεί.
«Εγώ, όπως βλέπετε πάλι σήμερα, μοναξιές έχω. Η κυρία Ανθή Βούλγαρη δεν πρόσεχε, το Σάββατο είχε πάει στους αγώνες με τα άλογα και είναι πάλι με κορωνοϊό. Ελπίζω να περάσουν γρήγορα τα συμπτώματα και να είναι μαζί μας τις επόμενες μέρες», είπε αρχικά ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος.
Ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος είπε επίσης: «Να είστε καλά, γι’ αυτό λέμε να προσέχετε, ο κορονοϊός δεν έχει φύγει. Καθημερινά ακούμε όλο και περισσότερα κρούσματα. Μπορεί να μην είναι βαριά, αλλά θέλει μεγάλη προσοχή».





