Ανθή Βούλγαρη – Αποχώρησε εκτάκτως από την εκπομπή: Δεν σας βλέπω καλά

Μια ελαφριά αδιαθεσία ένιωσε το πρωί της Τρίτης (16/12) η Ανθή Βούλγαρη, ενώ βρισκόταν στον «αέρα» της πρωινής της εκπομπής. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια, λίγα λεπτά μετά την έναρξη του «Κοινωνία Ώρα MEGA», αποκάλυψε πως δεν αισθανόταν καλά, με τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο να της προτείνει να αποχωρήσει προσωρινά από το στούντιο μέχρι να αναρρώσει.
«Σήμερα δεν σε βλέπω πολύ καλά», είπε αρχικά ο παρουσιαστής.
«Να πω την αλήθεια… από την ώρα που έχω μπει στο στούντιο βλέπω αστεράκια, δεν σας βλέπω καλά, σας βλέπω θολά. Νομίζω ότι έχει πέσει η πίεσή μου αλλά θα συμπεριφερθώ νορμάλ. Θα βγω λίγο έξω να πιω κάτι και θα επιστρέψω δριμύτερη», απάντησε η Ανθή Βούλγαρη και αποχώρησε από το πλατό.
«Ναι, πήγαινε. Δώστε της, παιδιά, κάτι να πιει και κάτι να φάει, γιατί έχει δύο μέρες να φάει», συμπλήρωσε ο Ιορδάνης Χασαπόπουλος αναλαμβάνοντας μόνος το τιμόνι της εκπομπής για τα επόμενα λεπτά.
Λίγο αργότερα, η παρουσιάστρια επέστρεψε στη θέση της, εξηγώντας ότι αντιμετωπίζει υπόταση και ότι θα συνεχίσει την εκπομπή με πιο ήπιους ρυθμούς.
«Ο ύπνος είναι. Αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε όλες τις μανούλες. Όλες τα έχουν περάσει αυτά», σχολίασε η Ανθή Βούλγαρη.





