Τζένη Χειλουδάκη: “Είμαι καλά” δηλώνει σε βίντεο μετά το τροχαίο ατύχημα

THESTIVAL TEAM
Η Τζένη Χειλουδάκη νοσηλεύεται από χθες, 5 Δεκεμβρίου, στο νοσοκομείο Σητείας μετά από τροχαίο ατύχημα.
Πιο συγκεκριμένα, την ώρα που οδηγούσε έχασε τις αισθήσεις της, με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε έναν στύλο.
Το πρωί της 6ης Δεκεμβρίου, ανέβασε ένα σύντομο βίντεο από το κρεβάτι του νοσοκομείου, αναφέροντας ότι είναι καλά, ενώ ευχαρίστησε για τα μηνύματα που δέχτηκε.
Όπως αναφέρει: «Είμαι καλά σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και για τα χιλιάδες μηνύματα σας. Είμαι καλά».
Δείτε το βίντεο
Μάλιστα, στον ίδιο λογαριασμό δημοσιεύτηκε μία φωτογραφία της στο κρεβάτι του νοσοκομείου με τη λεζάντα: «Η Τζένη λέει ότι σας αγαπάει».





