Στο νοσοκομείο ο Βασίλης Μπισμπίκης – Στο πλευρό του η Δέσποινα Βανδή

|
THESTIVAL TEAM

Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε χθες ο Βασίλης Μπισμπίκης με την σύντροφό του, Δέσποινα Βανδή να βρίσκεται συνεχώς στο πλευρό του.

Την είδηση έκανε γνωστή η Soula Slamorous μέσα από το προφίλ που διατηρεί στο Instagram, αποκαλύπτοντας μάλιστα και το λόγο που οδήγησε τον ηθοποιό στο νοσοκομείο.

Ο ηθοποιός βρέθηκε στο ιατρικό Αμαρουσίου για μαγνητική στην μέση, με την σύντροφό του να βρίσκεται μαζί του.

Περισσοτερες Ειδησεις