Στο νοσοκομείο η Αγγελική Ηλιάδη- “Δύσκολη νύχτα”

|
THESTIVAL TEAM

Ανησυχία προκάλεσε η φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο, που δημοσίευσε η Αγγελική Ηλιάδη τα ξημερώματα της Παρασκευής στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Το χέρι της όσο είναι καθισμένη σε νοσοκομειακή καρέκλα και της έχει χορηγηθεί ορός φωτογράφισε η τραγουδίστρια, χωρίς όμως να αποκαλύπτει τι συνέβη με την υγεία της.

«Δύσκολη νύχτα με τέλος καλό», έγραψε η Αγγελική Ηλιάδη στη φωτογραφία που δημοσίευσε, κάνοντας γνωστό πως η περιπέτεια της είχε θετική εξέλιξη.

Περισσοτερες Ειδησεις