Mente Fuerte: Είχα πάρει πολλά κιλά γιατί παίρνω πολλά χρόνια αντικαταθλιπτικά

|
ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

O Mente Fuerte, ήταν χθες καλεσμένος στο The 2night Show και μεταξύ άλλων, μίλησε για την μεγάλη απώλεια των κιλών της.

«Ήθελα γιατί έφτασα σε ένα σημείο, που δεν ένιωθα καλά με εμένα. Δεν έχει να κάνει με το τι πιστεύουν οι άλλοι ή αν σε γουστάρουν οι γυναίκες γιατί από ό,τι βλέπεις είμαστε καυ…ς είτε με πολλά κιλά είτε με λίγα. Είναι θέμα πως αισθάνεσαι. Είχα πάρει πολλά κιλά γιατί παίρνω πολλά χρόνια αντικαταθλιπτικά. Πάντα ήμουν γεμάτος, αλλά εκεί 19-20 χρονών με επηρέασε. Έκανα χειρουργείο γιατί είχα χάσει άλλες δύο φορές μόνος μου τα κιλά με γυμναστικές και διατροφές, αλλά δεν είχα το κουράγιο να το ξανακάνω. Τα αντικαταθλιπτικά τελειώνουν ποτέ; Πρέπει να δουλέψεις πολύ με τον εαυτό σου. Δεν τα πάω καλά με τους ψυχολόγους, θέλω να τα πάω. Δεν έχω βρει τον κατάλληλο» εξομολογήθηκε ο Mente Fuerte.