Μαρία Ηλιάκη: “Σιχαίνομαι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, θα κάτσω σπίτι”

THESTIVAL TEAM
Η κάμερα της εκπομπής «Super Κατερίνα» συνάντησε σήμερα την Μαρία Ηλιάκη στη γειτονιά της και εκείνη με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, αποκάλυψε πως την απεχθάνεται γι’ αυτό και θα κάτσει σπίτι της.
«Βαριέμαι πάρα πολύ αυτές τις μόδες. Είχα ξεχάσει ότι είναι του Αγίου Βαλεντίνου. Σιχαίνομαι πάρα πολύ τις καρδούλες, σιχαίνομαι τα ροζ και όλα αυτά. Νομίζω θα την περάσω σπίτι αυτή τη μέρα» είπε η Μαρία Ηλιάκη.
Σχετικά με τα δημοσιεύματα που θέλουν τη νέα σεζόν να αναλαμβάνει την καθημερινή πρωινή εκπομπή, η παρουσιάστρια απάντησε: «Άσε μας παιδί μου να πάω να μπλέξω πρωί πρωί».
Δείτε το ακόλουθο βίντεο:





