Λίτσα Πατέρα: Καλό θα ήταν μέχρι τις 25 του μήνα που είναι ο ανάδρομος, να μην υπογράψουν οι παρουσιαστές

THESTIVAL TEAM
Η Λίτσα Πατέρα σε δηλώσεις της στην εκπομπή «Mega Καλημέρα», μίλησε για τον ανάδρομο που είναι μέχρι τις 25 του μήνα, τονίζοντας πως καλό θα είναι, μέχρι τότε, να μην υπογράψουν οι παρουσιαστές τα συμβόλαιά τους.
«Ο ανάδρομος σημαίνει ότι αναθεωρώ απόψεις. Αλλά πολλές φορές μπορεί, εάν υπογράψεις με ανάδρομο, να μην πάει τόσο καλά. Για μένα καλό θα ήταν, εάν είναι δυνατόν, μέχρι τις 25 του μήνα που είναι ο ανάδρομος, να μην υπογράψουν οι παρουσιαστές. Ο ΑΝΤ1 είναι το σπίτι μου, είμαι εδώ 33 χρόνια. Αν θέλω να πω κάτι για τη Φαίη, θα την πάρω τηλέφωνο. Είναι φίλη μου και την αγαπώ», είπε η Λίτσα Πατέρα.





