Κέισι Μίζιου: Στο νοσοκομείο η πρώην φιναλίστ του GNTM – Η ανάρτηση που προκάλεσε ανησυχία

THESTIVAL TEAM
Ανησυχία προκάλεσε στους διαδικτυακούς της φίλους η πρόσφατη ανάρτηση της Κέισι Μίζιου, μέσα από την οποία αποκάλυψε ότι χρειάστηκε να νοσηλευτεί τις προηγούμενες ημέρες.
Η ίδια, μέσα από story στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, θέλησε να στείλει ένα μήνυμα για τη σημασία της υγείας και της ξεκούρασης, επισημαίνοντας πως συχνά οι καθημερινές υποχρεώσεις οδηγούν στην παραμέληση του εαυτού μας.
«Την Παρασκευή ήμουν όλο το βράδυ στο νοσοκομείο, γιατί άκουγα το σώμα μου που δεν άντεχε άλλο. Δίνουμε πάντα προτεραιότητα σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από τον εαυτό μας και τρέχουμε συνέχεια για όλα εκτός από την υγεία μας. Η υγεία μας είναι το πιο σημαντικό», έγραψε χαρακτηριστικά.






