Η Ζόζεφιν τραγούδησε το “Υπάρχω” του Στέλιου Καζαντζίδη – “Μου έχει κολλήσει στον εγκέφαλο” (video)

|
THESTIVAL TEAM

Τη στιγμή που η βιογραφική ταινία για τον Στέλιο Καζαντζίδη «Υπάρχω» συνεχίζει να σημειώνει μεγάλη επιτυχία στους κινηματογράφους, ένα από τα άτομα που μπήκαν στο κλίμα του έργου ήταν η Ζόζεφιν.

Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια ανέβασε ένα βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα όπου ερμηνεύει το «Υπάρχω» του αείμνηστου λαϊκού τραγουδιστή.

«Μου έχει κολλήσει στον εγκέφαλο», είπε η Ζόζεφιν και ξεκίνησε να τραγουδάει το γνωστό κομμάτι.

Δείτε το βίντεο