Η Σοφία Καρβέλα σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση: 17 χρόνια νηφάλια, σκέφτομαι όλους όσους ακόμα υποφέρουν

THESTIVAL TEAM
Σε μια συγκινητική εξομολόγηση προχώρησε πριν από λίγες ώρες η Σοφία Καρβέλα μέσα από τα social media. Όπως αποκάλυψε η ίδια, αφορμή στάθηκε η συμπλήρωση 17 χρόνων νηφαλιότητας, ένα προσωπικό ορόσημο που τη γεμίζει δύναμη και περηφάνια.
Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η κόρη της Άννας Βίσση και του Νίκου Καρβέλα επέλεξε να ανεβάσει μια φωτογραφία ως ιστορία, συνοδεύοντάς τη με ένα ιδιαίτερο μήνυμα.






