Η Δέσποινα Βανδή εύχεται “χρόνια πολλά” μαζί με τον Βασίλη Μπισμπίκη – Δείτε φωτογραφίες

|
THESTIVAL TEAM

Δέσποινα Βανδή και Βασίλης Μπισμπίκης πέρασαν μαζί το Πάσχα για δεύτερη χρονιά, όπως έκαναν γνωστό μέσα από τα social media.

Τόσο η τραγουδίστρια, όσο και ο ηθοποιός ανέβασαν μέσω Instagram κοινή τους φωτογραφία, στην οποία ποζάρουν μαζί.

«Χρόνια καλά με υγεία και αγάπη..» έγραψε ο Βασίλης Μπισμπίκης στη λεζάντα από το στιγμιότυπο με τις σκιές τους, που ανέβασε στο προφίλ του.

Από τη δική της πλευρά η Δέσποινα Βανδή, ανέβασε μία φωτογραφία selfie, που ποζάρουν ο ένας δίπλα στον άλλο και έγραψε: «Χρόνια πολλά ευτυχισμένα γεμάτα αγάπη».